About me

I am a book addict. I cannot even deny it and I want no cure. Cultivating love and passion for reading

30 mai 2013

Afla din 15 iunie despre miracolul celei de-a doua șanse!

"Trăiesc într-o lume lipsită de magie sau de miracole. Un loc unde nu există clarvăzători sau metamorfi, nici îngeri, nici băieți cu puteri supraomenești care să te salveze. Un loc unde oamenii mor, şi muzica se dezintegrează, şi viața e naşpa.

N-AM MAI ROSTIT O VORBĂ DE FAȚĂ CU VREO ALTĂ PERSOANĂ DE
425 DE ZILE. 

Îmi detest mâna stângă. Detest s-o privesc. O detest când îmi şovăie, şi tremură, şi-mi aminteşte că identitatea mea s-a dus. Dar o privesc chiar şi-aşa, pentru că, totodată îmi aminteşte şi că o să-l găsesc pe băiatul care mi-a luat totul. O să-l omor pe băiatul care m-a omorât, iar când o să-l omor, o s-o fac cu mâna mea stângă."
https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/u/0/?ui=2&ik=d4404eee22&view=att&th=13eea1f7ac0e00ab&attid=0.1&disp=inline&safe=1&zw&saduie=AG9B_P-AcfXlIGufBXMgYIazAG8n&sadet=1369892120055&sads=7eU_n2DlAFn0Pw0cQq5ZMM-vwhM
Fostul copil-minune al pianului, Nastya Kashnikov, îşi doreşte două lucruri: să treacă prin anii de liceu fără să i se afle trecutul şi să-l facă pe băiatul care i-a răpit totul - identitatea, spiritul, dorinţa de a trăi - să plătească pentru asta. 

Povestea lui Josh Bennett nu e un secret: toţi cei pe care i-a iubit au fost luaţi din viaţa lui, iar acum, ajuns la vârsta de şaptesprezece ani, nu i-a mai rămas nimeni. Acum, tot ce vrea este să fie lăsat în pace, iar cei din jur îi îngăduie acest lucru, fiindcă atunci când numele îţi devine sinonim cu moartea, toţi tind să păstreze distanța. Toţi, în afară de Nastya, misterioasa nouă colegă de şcoală, care tot îi apare în cale şi nu pleacă până când nu i se infiltrează în toate aspectele vieţii. Dar, cu cât o cunoaște mai bine, cu atât mai enigmatică i se pare.

Mare Tranquillitatis este o lectură complexă, bogată, intensă, cu o naraţiune genial construită despre un tânăr singuratic şi o tânără fragilă emoţional şi despre miracolul celei de-a doua şanse.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...