About me

I am a book addict. I cannot even deny it and I want no cure. Cultivating love and passion for reading

31 decembrie 2013

Bilant: Carti citite 2013


Ianuarie:---

Februarie:

  1. La capatul lumii si in tara aspra a minunilor-H.Murakami
  2. Poezii-V.Durschei
Martie:

  1. Vrajitorul-V.Nabokov
  2. Vanatoare nocturna-
  3. Flori pentru Zoe
  4. Cincizeci de umbre ale lui Grey
Aprilie:

  1. Cincizeci de umbre intunecate
  2. Memoriile unui gigolo
  3. Hannibal in spatele mastii
  4. Tes panza numelui tau
  5. La shopping si nu regret

Mai:

  1. Frumoasele adormite-Yasunari Kawabata
  2. Jurnalul Laurei Palmer
  3. Carrie-St.King
  4. Liceenii in alerta-G.Sovu
  5. Liceenii rock'n' roll-G.Sovu
  6. Strazi interioare
Iunie:

  1. Traind in stilul 80/20-Richard Koch
  2. Corigent la limba romana-I.Minulescu
  3. Texas!Sage-S.Brown
  4. Sub aceeasi stea-
  5. Ciuleandra-I.Rebreanu

Iulie:

  1. Morti pana la apus
  2. Moarta pentru toti
  3. Moartea la Dallas
  4. Mort de-a binelea
  5. Categoric maorta
  6. Morti cu totii
  7. Mai rau ca moartea
  8. Hit yourself-Florin Grozea
August:

  1. Cincizeci de umbre descatusate
  2. Iubita mea, Sputnik-H.Murakami
  3. In noapte-H.Murakami
  4. Nascut pentru a reusi-Brian Souza
  5. Singura si nu regret-M.Hillis
  6. Laleaua neagra-Al.Dumas
  7. Auditia-Ryu Murakami
  8. Sonete inedite-M.Sorescu
Septembrie:

  1. Iubitele sotului meu-Bridget Asher
  2. Fluturi sarutandu-se-Carmen Sylva
  3. Proscrisii-Pavel Corut
  4. Exercitii de echilibru-Tudor Chirila
  5. Ah,acesti adolescenti-Iuliu Ratiu
  6. Teatru-I.L.Caragiale
  7. Sa stapanesti umbra pasarii
  8. Strategiile samurailor
  9. Dragostea incurca,dragostea descurca-Rabindratach Tagore
  10. Proza-M.Eminescu
Octombrie,Noiembrie:---
Decembrie:

1.Amurg-Osamu Dazai

Se observa ca anul al doilea de facultate m-a cam tinut ocupata si nu am avut timp sa citesc.Promit sa imi revin in forta si sa invat foarte multe in perioada care vine.
vine si sesiunea,dar o sa am timp si pentru pasiunea mea,poezia.

La multi ani si la multe carti bune citite in 2014!
Sa fiti iubiti,linistiti,impacati cu voi insiva!Restul se construieste cu efort si rabdare...

Un comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...