About me

I am a book addict. I cannot even deny it and I want no cure. Cultivating love and passion for reading

25 decembrie 2013

Craciun livresc!

Au venit si sarbatorile!


Parca acum 2 zile se auzeau copii colindand prin sat,petarde pocnind pe strazi si artificii pe cer.Magia plutea in aer,in gerul crunt.Oamenii se strang in jurul meselor cu mic,cu mare,ciocnesc pahare si glumesc printre inghitituri.
Peste tot veselie si zambete.Viata devine mai buna pentru cateva momente.Oamenii uita de necazuri si sunt bucurosi pentru ceea ce au sid aca nu au nimic multumesc cuiva pentru persoanele din jurul lor.Pentru cei dragi.
Multumesc si eu pe aceasta ocazie oamenilor care ma iubesc asa cum sunt,parintilor mei si prietenilor care nu m-au uitat si au dat cate un mesaj dinainte sa le dau eu.Se mai incheie un an cu bune si rele.Am facut si greseli,dar si lucruri bune si printre astea ma bucur ca am citit anul asta mai mult decat de obicei si m-am dezvoltat.Sunt un om mai destept acum si nu o sa renunt niciodata sa citesc.Multumesc Luciei ca m-a acceptat drept colaboratoare pe acest blog si m-a ajutat cu cateva lecturi pe care nu mi le-as fi permis niciodata din punct de vedere financiar.A fost o sansa pe care ma bucur ca am avut-o si trebuie sa recunosc ca am invatat multe in cateva luni.

Ma bucur sincer pentru cei carora Mosul le-a adus sub brad cadouri in carti.Eu am primit in dar liniste si armonie.Ma bucur si pentru atat.Ambele sunt greu de gasit si sper sa le pastrez pentru mult timp.
Am inceput sa citesc dintr- antologie de poezie sarba si ma bucur ca am o asemenea carte in biblioteca.E  pur si simplu o bijuterie !


Va doresc un Craciun fericit alaturi de cei dragi,multa liniste,armonie si iubire!
Aaa.si spor la citit!

2 comentarii:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...