About me

I am a book addict. I cannot even deny it and I want no cure. Cultivating love and passion for reading

12 iulie 2012

Hotii de frumusete

Recunosc nu am citit nimic de acest autor. Cred ca e momentul sa incep, nu?  Aleg  cartea Hotii de frumusete, in primul rand pentru ca prietena mea, Julia, mi l-a facut cadou de ziua mea, iar in al doilea rand pentru ca am citi recenzii excelente despre aceasta carte. 
Scurta descriere:
Undeva,  la graniţa dintre Franţa şi Elveţia, trei oameni pun la cale un complot împotriva frumuseţii. Să fie la mijloc doar izbucnirea halucinatorie a unei perversiuni sadice? Nici vorbă. Avem de-a face cu o doctrină şi aplicarea ei obstinantă: complotiştii văd în frumuseţea inegal distribuită o inechitate ce trebuie eliminată. 
viziune de apocalipsa? Mai degrabă un basm filosofic şi totodată scântâietor thriller ce dozează perfect suspansul, erotismul, teroarea. Pascal Bruckner ştie să planteze violenţa anomaliei şi cruzimea detaliului pervers într-un discurs impecabil, înzestrat cu splendoare şi rigoare logică.  


Interesanta prezentare, nu?  Cartea se gaseste pe Adevarulshop, alaturi de alte volume semnate de Pascal Brukner,  intreaga serie de autor beneficiind de o reducere de 25%.


Va astept sa imi spuneti parerea voastra despre carte.


 Lectura placuta!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...