About me

I am a book addict. I cannot even deny it and I want no cure. Cultivating love and passion for reading

1 august 2012

O carte pe zi -"Sa nu ma parasesti" de Kazuo Ishiguro



Tragic, emotionant, tensionat si cu un final surprinzator, Sa nu ma parasesti este unul dintre cele mai bune romane al lui Ishiguro, nominalizat la Booker Prize, National Book Critic Circle Award si Arthur C. Clarke Award si inclus pe lista celor mai bune carti ale anului in The New York TimesPublishers Weekly si in numeroase alte reviste prestigioase.
Katie H. este educatoare. Slujba ei este aceea de a-i ajuta pe „copiii-clone” sa creada ca, in institutia de la Hailsham, intre vizionarile de scene erotice din filme si joaca, intre colectiile de reviste sau carti si iazul cu rate, ei vor uita adevaratul si unicul motiv al existentei lor, acela de a dona organe. In scurta lor viata, care se intinde pret de un numar limitat de „donatii”, ei asteapta plini de speranta ziua cind vor avea parte de libertatea din spatele gardului de sirma ghimpata si cind vor inceta sa mai fie simple some, corpuri cultivate pentru piese de schimb.


Cartea Top 10 - Sa nu ma parasesti - Kazuo Ishiguro aparuta la Editura POLIROM va este oferita de libraria online LIBRIS si face parte din categoria Literatura Universala, categorie ce va ofera peste 3800 de titluri


Romanul a fost ecranizat  de catre  Mark Romanek, cu o distributie foarte buna - Carey Muligan, Andrew Garfield, Keira Knightley, Charlotte Rampling, dar dupa parerea mea nu se compara cu cartea. Este o ecranizare excelenta, dar ii lipseste ceva,(am vazut filmul dupa ce am citit cartea) nu am reusit sa vibrez la ceea ce transmite. Merita vazut, dar va recomand sa cititi cartea inainte. 









Un comentariu:

  1. Din pacate nu am citit cartea, am vazut doar filmul.. nici nu stiam ca este carte sincer sa fiu.
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...