About me

I am a book addict. I cannot even deny it and I want no cure. Cultivating love and passion for reading

16 aprilie 2015

Precomanda NEMIRA: Povestea vietii mele (Casanova) de Giacomo Casanova

Detalii
„Tot ce am facut de-a lungul vietii mele, bine si rau, am facut in deplina libertate.
Sunt, inainte de orice, un om liber. ”
Giacomo Casanova
Povestea vietii mele

Legendarul Casanova scrie cu pasiune intr-o epoca a pasiunilor: pentru cunoastere, pentru experiment, pentru arta. La Venetia, la Paris si in toata Europa, in castele in care se ascund domnite, in piete si teatre, spectacolul iubirii se joaca la infinit. Chinurile si deliciile lui Eros sunt in prim-plan. Povestea cavalerului cuceritor a străbătut secolele, a fascinat milioane de cititori si a consolidat mitul seducatorului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...