About me

I am a book addict. I cannot even deny it and I want no cure. Cultivating love and passion for reading

3 octombrie 2013

Anime hangover: Kuroshitsuji - the best gothic fantasy, so far

Un anime (2 sezoane), pe care l-am savurat in mai putin de 24 de ore, 
realizat dupa o manga cu o foarte mare popularitate,  care ofera o excelenta combinatie intre comedia neagra, atmosfera gotica a erei victoriene si un soundtrack creepy, dar sublim. 

Personaje bine creionate, ma refer la caracterul lor nu la realizarea grafica ;) subiecte tabu, inserate ici si colo si o adevarata lectie despre cum nu trebuie sa faci intelegere cu fortele raului.

Teme clasice condimentate cu nuante tabu, in care pacatul si pedeapsa aferenta sunt aduse mereu in prim plan, reflectate in special de natura brutala si morbida a "rasplatii" la care sunt supuse personajele principale. Referintele religioase inclina spre traditia crestina,  balanta bine/rau, dar cu o doza buna de mitologie si  cu un genial steampunk Grim Reaper.

Heheheh, era sa uit de marele elefant albastru...care de fapt nu e atat de mare :)) 





hmmm, nu o sa vi-l dezvalui pentru ca as incalca convenientele sociale :))) 
Pot sa va spun, doar, urmariti show-ul, poate va suprinde placut 
in a freak kind of way. Eu am fost!!!

Eu am vazut varianta in engleza, dar seria tradusa in lb. romana o gasiti aici:
http://a-kage.info/anime/kuroshitsuji/
http://a-kage.info/anime/kuroshitsuji-2/

4 comentarii:

  1. Suna interesant. Iubesc animeurile si stilul manga in general. Acum ca s-a terminat attack on titan, poate ma apuc de asta :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e genial! merita sa iti faci timp pentru el! sa imi zici cum ti s-a parut :)

      Ștergere
  2. Ah, l-am văzut. Si pot spune ca am fost ataaat de entuziasmata în timp ce l-am văzut, iar mai apoi atât de dezamăgită ca l-am terminat ( de ce, de ce, de ce nu are mai multe episoade?) . E un must see , poți chiar spune ca dacă nu l-ai văzut ți-ai trăit viata degeaba. In încheiere, pentru cei curioși care încă nu s-au decis : este vorba si de demoni ;)( acum trebuie sa îl vedeți).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dana, exact asta am simtit si eu cand s-a terminat. Ma bucur ca mai sunt iubitori de anime pe aici. Pentru mine anime-urile sunt o descoperire recenta, dar deja le ador :)

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...