About me

I am a book addict. I cannot even deny it and I want no cure. Cultivating love and passion for reading

16 octombrie 2013

Mailbox!

Saptamana asta am primit cateva carticele si inca nu s-a terminat saptamana lucratoare.
De la Serial Readers am primit Spirala si o insigna.


Azi in drum spre facultate m-am intalnit cu fosta mea profesoara de romana,scriitoare de altfel si mi-a facut cel mai frumos cadou posibil: doua dintre recentele sale carti publicate.Au fost cele mai frumoase 10 minute din dimineata asta si chiar mi-au facut ziua mai frumoasa.E frumos sa te intalnesti cu cineva care a vazut ceva in tine cand nimeni nu te baga in seama si sa te intrebe ce mai faci chiar asteptand interesata un raspuns.
Abia astept sa vina weekendul sa am timp sa citesc In doua lumi pentru ca e despre liceul in care dansa a predat si eu am petrecut 4 ani din viata.Volumul Mama intreaba daca raman pana seara e de poezie.


De la Inmedio am castigat The bone season.Astept sa termin orele pe saptamana asta si sa ma infig in ea.:))


De la Herald am primit Mintea.Scurta introducere in filosofia mintii.
Nu am mai avut timp sa citesc nimic in aceste aproape 3 saptamani de cand am inceput facultatea.Sunt mereu pe fuga si cand putin timp liber il dorm fara sa ma simt complet odihnita.


Am gasit un loc la promotii si imi cam mananca weekendul,dar ce face omul cand e putin disperat?Cam orice.Nu credeam vreodata ca o sa renunt la orele mele de weekend pentru asta,dar se pare ca m-am schimbat.Vreau sa ma bag in cat mai multe activitati.Poate asa voi uita cat de prost ma simt de la o vreme,poate asa voi trece peste pasa asta proasta.

2 comentarii:

  1. Poti sa imi dai si mie linkul unde au concursuri cu, carti cei de la inmedio? Eu nu gasesc? Am cont pe site-ul lor dar nu vad unde sunt concursurile.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...