About me

I am a book addict. I cannot even deny it and I want no cure. Cultivating love and passion for reading

22 ianuarie 2013

Epica aduce "The Sea of Tranquility" in Romania


Dragii mei, ziua de azi este una memorabila pentru mine. 

O carte draga sufletului meu, The Sea of Tranquility va fi publicata in Romania. Vestea mi-a fost data, cu noaptea-n cap de prietena mea Julia(btw, Jules, you made my day), care stie cat de mult mi-a placut aceasta poveste. Pe care, recunosc, am citit-o si recitit-o...obsesiv, as putea spune:)) Cat de mult mi-a placut aceasta carte? Cititi recenzia mea si postarea despre vestea publicarii cartii de catre una din marile edituri din SUA....

Deeeeeeci, cartea va aparea la editura Epica, o editura noua pe piata cartii din Romania, dar care are proiecte indraznete si care, sunt sigura, va aduce titluri cu mare succes la public. 

Iata mesajul transmis de Anca Eftimie, directorul editurii  pe pagina de FB: "Dragi prieteni, stiu ca sunteti multi cei care asteptati publicarea in Romania a cartii The Sea of Tranquility, de Katja Millay, din acest motiv, sunt foarte incantata sa va pot anunta faptul ca acest minunat roman va aparea la Editura EPICA. Dat fiind faptul ca este o achizitie recenta, nu avem o data sigura de publicare a acestui titlu. Voi mai posta curand informatii despre stadiul lucrarii si o data aproximativa de aparitie. Va multumesc tuturor pentru sustinere! Anca Eftime - Editura EPICA"

Mai multe despre editura Epica, in zilele urmatoare, cand voi publica un scurt interviu cu Anca Eftime, care mi-a facut bucuria de a raspunde intrebarilor mele. 

Iti multumesc, Anca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...