About me

I am a book addict. I cannot even deny it and I want no cure. Cultivating love and passion for reading

3 iulie 2013

Maratonul de lectura day 1

Am inceput sa citesc seria Vampirii sudului.

Pe 1 am devorat primu volum, iar ieri am citi 142 pagini din mai mult de 400.
Nu ma asteptam sa-mi placa pentru ca am mai inceput odata seria, chiar dupa ce am luat-o de la revista si nu mi-a placut. Acum insa, m-a captivat. Autoarea scrie pe intelesul tuturor, Sookie ne prezinta de multe ori gandurile ei, deci avem mai mult monolog decat dialog, foile zboara pur si simplu si nu stii cum sa faci sa o citesti mai repede. Cititul ei e ca o foame: cu cat mananci mai mult, cu atat vrei mai mult. La finalul primului volum am simtit ca am pierdut ceva din mine: personajele au prins viata in mintea mea si nu voiam sa revin la viata mea plictisitoare fara ele. De aceea am decis sa citesc toata seria.

Sookie e o fata incapatanata, care nu vrea sa-si arate sentimentele sau sa-i ceara lui Bill ajutorul, se gandeste deseori daca sa raspunda cuiva obraznic sau sa ia o atitudine umila, se enerveaza repede si se cearta deseori cu Bill, pe de alta parte e curajoasa, buna, blanda, prietenoasa si vrea sa salveze tot universul de la moarte.Il iubeste pe Bill, dar accepta saruturile luiSam. Intr-un fel ii place mai mult la Bill faptul ca o protejeaza, ca se simte in siguranta cand el e treaz.

Desi are 25 ani in carte, eu zic ca se comporta ca o fata de 17 ani si imi place de ea asa. Ma uit si la film si sezonul 2 corespondentul cartii a 2-a e total schimbat fata de ce am citit, ceea ce in carte nu imi provoaca importante reactii, in film e atat de sangeros ca imi vine sa vars. Sookie e mai prostuta in film si nu arata cum e descrisa in carte.

Oricum, ma bucur ca am descoperit o serie care sa-mi placa atat de mult. E antrenanta ca o carte politista, plina de mister, putin erotism, multa introspectie si prin aceasta serie am intrat intr-o lume noua, necunoscuta mie care m-a fascinat. 
Sper sa nu ma simt singura la finalul celor 10 volume.

Dupa orice carte buna, am o mica depresie ca s-a terminat si personajele nu sunt reale. Cred ca toti facem asa.

In vara asta imi propun sa citesc aceste 10 volume, 2 carti de Rebreanu: Amandoi si Adam si Eva, sunt romane de dragoste, Invitatie la vals si Romantica de C.Chirita, autorul Ciresarilor, Baieti de bani gata si Fete de bani gata de Grid Modorcea, Blood and feathers, A wandering warrior, Only the innocent si un teanc de poezie: Eminescu, Nichita Stanescu, poezie chineza contemporana,10 septembrie de Ciofu, Minulescu si poate o sa mai adaug.
Sa vad cum ma descurc cu timpul.

ps: Eu oricum tineam evidenta lecturii. De cand am vazut ca pe bloguri se posteaza numarul cartilor citite intr-o luna, pe un caiet scriu in fiecare zi cat am citit. Cand nu citesc nu scriu nimic.
In iunie am citit 5 carti cu tot cu Ciuleandra lui Rebreanu. Sper sa-mi depasesc propriul record.


V-am pupat!
O zi frumoasa sa aveti!

2 comentarii:

  1. Si eu am vrut sa ma apuc sa citesc seria Vampirii Sudului, dar ma cam retine ceva. E diferenta mare intre serial si carti?

    P.S: Sper sa reusesti sa citesti cat mai multe carti in timpul maratonului!:) Abia astept sa ii dam startul saptamana viitoare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e foarte mare,dar mai bine intai citesti cartile.cartea-filmul,de fapt sezonul.Sunt dragute foc cartile.am prins mare drag de ele.

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...