About me

I am a book addict. I cannot even deny it and I want no cure. Cultivating love and passion for reading

1 mai 2014

Recenzie - Jurnalul unei iubiri




Produs publicat in 2012 la RAO

Data aparitiei: Mai 2012
Colectia Carte de buzunar
Traducator: Madalina Gavrila
Tip coperta: Cartonata
Numar pagini: 192
ISBN: 978-606-609-262-3

Acest roman incearca sa ne demonstreze ca miracolele inca mai sint posibile, ca viata inca mai poate fi traita sub semnul iubirii.El este un maestru al cuvintelor si un mare iubitor de natura, iar ea - p pictorita celebra in stare sa vada frumusetea acolo unde altii nu o vad. Povestea lor tulburatoare ii va fermeca pe cei care s-au indragostit de stilul lui Nicholas Sparks.


Recenzie:



Trebuie sa recunosc ca am vazut prima data filmul.E prima carte de-a lui Nicholas Sparks pe care o citesc si mi-a smuls cateva lacrimi.Nu plang eu la orice,dar si cand plang,plang.Cred ca toata lumea a vazut The Notebook si daca nu l-a intristat macar inseamna ca sufletul omului are ceva probleme.



Povestea e simpla, Allie e fata bogata care traieste o iubire de-o vara cu Noah,un tanar cu o situatie materiala mai proasta decat a ei.PArintii ei nu o lasa sa continue relatia cu el dupa ce vara se termina,dar ceea ce nici ei nu stiau e ca dragostea lor o sa dainuiasca desi ii despart kilometri si ani.14 ani chiar.Dupa 14 ani Allie vine sa il vada.E logodita,dar orele petrecute cu Noah o fac sa realizeze ca inca il iubeste si vrea sa ramana cu el.Rupe logodna cu Lon,un avocat de succes care o iubeste,dar decide sa-i redea libertatea si va ramane alaturi de Noah pentru urmatorii 50 ani.Allie se va imbolnavi de Alzheimer,iar Noah are alte probleme de sanatate si se vor interna intr-un azil.Aici Allie nu il mai recunoaste pe Noah,acesta este un efect al bolii,dar el ii citeste zi de zi povestea lor de dragoste din jurnalul lui.



E dureros sa citesti gandurile lui Noah,cat de mult sufera din cauza faptului ca Allie nu il mai recunoaste si cat se abtine sa ii zica cine e ea si ca povestea e chiar povestea lor de dragoste.



Am vazut cat de grea e batranetea si cat de puternica e iubirea.Am vazut senzualitatea si romantismul in paginile cartii si inca ma gandesc daca in zilele de azi mai exista asa ceva.Nu e o carte extraordinara,nu o pot compara cu una clasica,dar e o carte buna.Eu le zic cartilor de gen:carti de relaxare pentru ca in afara de faptul ca m-am si uitat la tv cand citeam,nu am lasat-o din mana si am citit-o in 3 ore.



Pentru cateva ore sau minute de relaxare v-o recomand.
Daca ar fi sa aleg intre carte si film as alege filmul: e mult mai "viu", mai de actiune,cartea e ca o panta lina.Urci incet pana afli ca s-a terminat.Exista diferente intre carte si film,unul este chiar finalul.In finalul filmului cei doi mor,in carte petrec noaptea impreuna.



Puncte forte:

-modul de a scrie al autorului,de a crea imagini si emotii este exceptional;


Puncte slabe:

- mi s-a parut mai profund filmul,putin mai filosofic,mai...
-filmul imbia la meditatie,te lasa cu un gust dulceag-amarui in ...creier,cartea te mistuie pana la ultima pagina si cand o inchizi legatura ta cu lumea lor s-a rupt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...