About me

I am a book addict. I cannot even deny it and I want no cure. Cultivating love and passion for reading

9 iunie 2013

And the winner is.... KRISZ


Vă mulţumesc tuturor pentru citatele minunate postate şi, credeţi-mă, ştiu cât de greu v-a fost să alegeti... dacă ar fi după mine aş cita întreaga carte  :))

Am deliberat îndelung, mi-aş fi dorit să am destule cărţi lasă vă premiez pe toţi... dar trebuie să păstrez din ele pentru următoarea surpriză pregătită pentru săptămana viitoare.

Stay tunned!!!

PS Krisz, te rog, sa imi trimiţi datele personale. Cartea va ajunge la tine dupa 15 iunie.

4 comentarii:

  1. Multumesc din suflet!!!! Ador cartea aceasta, mi-ai facut o bucurie enorma! <3 Imediat iti trimit datele!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi poti spune te rog unde sa iti trimit datele, la ce adresa de mail? Ca nu gasesc pe pagina. Multumesc frumos! E posibil sa imi fi scapat pentru ca sunt asa entuziasmata si fericita ca am castigat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare drag, Krisz! Ma bucura foarte mult sa vad ca TSoT are din ce in ce mai multi fani. Datele,te rog, sa le trimiti pe adresa: lucia.golfin@gmail.com.

      Ștergere
    2. Ti-am trimis acum mail. Cartea e minunata si merita sa fie descoperita si apreciata de cat mai multa lume. Multumesc inca o data!!

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...