About me

I am a book addict. I cannot even deny it and I want no cure. Cultivating love and passion for reading

23 iunie 2013

Salutare, tuturor
Sunt fericita sa v-o prezint pe colaboratoarea mea, Oana, care de astazi este autor/editor al blogului  Me, my books and I. Este la fel de pasionata de lectura, ca si mine, dupa cum veti vedea :)  In plus, Oanei ii place sa scrie poezii. Este o perfectionista din fire si nu ii place deloc sa esueze.  Aici ne cam asemanam ;) (Great minds think alike, right?!).

Mai multe va spune ea: “ Ma numesc Oana si am 20 ani. Am terminat primul an de facultate. Desi nu mi-am urmat vocatia si invat contabilitate, citesc cat pot de mult in timpul liber. E singurul lucru care ma relaxeaza dupa o zi grea. Citesc pentru a evada din cotidian si pentru a invata despre viata tot ce se poate.
Imi place mult sa citesc, sa scriu poezii, sa calatoresc. Am gusturi mai ciudate la carti, adica ma atrag cartile care ii resping pe altii, dar nu resping total ideea de literatura contemporana. Imi plac cartile care dau de gandit. Am un blog[http://live-your-books.blogspot.ro/] pe care scriu din cand in cand. Momentan sunt in sesiune si trebuie sa invat pentru ultimul examen. Dupa 26 iunie sunt libera si o sa plonjez in marea de carti care m-a implorat de cel putin o luna sa o citesc.

Nu am frati si mi s-a spus ca as fi rasfatata.Sunt un capricorn incapatanat si perfectionist. Imi iubesc cartile si momentan ma gandesc ce raft sa-mi construiesc in camera. O sa imi pun cartile sa doarma cu mine in curand. Admir lucrurile bine facute si oamenii care exceleaza intr-un domeniu. Vreau sa aflu cat mai multe si citesc despre orice. Imi place limba franceza, italiana, rusa si coreeana. Imi place sa descopar noi culturi si pentru mine procesul de invatare e perpetuu. Motto-ul meu: Cogito ergo sum”

Promitator, nu-i asa? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...