About me

I am a book addict. I cannot even deny it and I want no cure. Cultivating love and passion for reading

25 iunie 2013

Leapsa literara!

Ne bagam la o leapsa literara? Preluati si voi.


1. Cand cititi, pentru a marca locul unde ati ramas cu lectura, folositi semne de carte sau indoiti paginile?
O
:Semne de carte. Am destule.

L:Semne de carte, intotdeauna! Ar insemna sa maltratez cartile

2. Ati primit in ultimul timp o carte drept cadou si, daca da, care a fost aceasta?O: Am primit cateva dar sunt de la anticariat.

L: Da, de ziua meade la doua prietene foarte dragi: seria Consequences de Aleatha Romig si seria Fever de K. Marie Monig

3. Cititi in baie?

O: Nu
L: NU, dintr-un motiv bine intemeiat: umezeala distruge paginile ;)

4. V-ati gandit vreodata sa scrieti o carte si, daca da, care ar fi fost aceasta?

O: Da. M-am gandit. O si incepusem, dar din lipsa de timp am abandonat. Era psihologica, un fel de drama.
L: Da, am avut o tentativa prin clasa a 7-a, un roman politist :)) era in trend pe vremea aceea, dar am renuntat la timp ;)

5. Care este cartea preferata?

O:Am mai multe: Femeia nisipurilor, Eseu despre orbire, Crima si pedeapsa, Cincizeci de umbre ale lui Grey, Padure norvegiana,Trilogia Texas! de Sandra Brown, Vanatoare nocturna 1, Stapanul inelelor, Maitreyi, Morometii, Poezii de M.Sorescu, Eminescu, Lermontov, Lenau, V.Hugo, Shelley si de Nichita Stanescu, Intrusul de M.Preda, Ion, Padureanca de Slavici...mai sunt,dar nu-mi aduc aminte acum.
L: Citesc mult, genuri diverse, am multe carti favorite si serii preferate.

6. Va place sa recititi unele carti si care ar fi acestea?

O:Singurele carti recitite sunt cele 50 umbre. Nu-mi place sa recitesc cartile cand stiu ce o sa se intample.
L: Da, imi place sa recitesc. In partea dreapta a paginii blogului regasiti cateva din cartile pe care le recitesc cu drag...chiar asa, trebuie sa actualizez lista :)))

7. Ce parere ati avea de o intalnire cu autorii cartilor pe care le apreciati si ce le-ati spune?

O: I-as intreba despre cartile lor, cum au ajuns sa scrie, etc.
L: Le-as cere sa isi rescrie personajele din perspectiva cititorilor(in urma recenziilor)

8. Va place sa vorbiti despre ceea ce cititi si cu cine? 

O:De obicei vorbesc cu prietenul meu caruia i-am dat "boala" dupa 4 ani de incercari zadarnice si cu 2 fete de la facultate. Cel mai des citesc si imi spun parerile pe net. Aici chiar ai cu cine vorbi. Dintre cunoscuti, toti  ma privesc suspicios: da' ce-oi gasi dom'le in cartile alea?"
L: De cele mai multe ori cu prietenii care imi impartatesc aceasta pasiune 

9. Care sunt motivele care va determina sa alegeti o carte pe care sa o cititi? 

O: Coperta, apoi recenzia, date despre autor, recomandari din blogosfera. 
L: Descrierea cartii, de la cine vine recomandarea, daca am mai citit ceva de autorul respectiv.

10. Care credeti ca este o lectura “obligatorie”, o carte pe care cineva trebuie sa o citeasca?

O:Toate cartile mentionate mai sus si multe in plus. 
L: Lectura e o experienta intelectuala personala, e greu sa recomanzi cuiva o carte. Indirect o fac prin recenziile mele, de acolo fiecare decide daca aceasta carte este sau nu pentru el

11. Care este locul preferat pentru lectura?  

O: In pat, pe scara[langa usa], pe scaun in gradina. 
L: In fotoliu, langa fereastra

12. Cand cititi ascultati muzica sau lecturati in liniste?

O: Citesc in liniste. Vreau sa ma conectez la carte, nu sa fiu distrasa.
Am devenit o maniaca a linistii. Sa nu scapi monezi pe langa mine sa-mi rasune-n cap ca ne certam.

L: Mi-e indiferent. Povestea ma prinde atat de tare incat fac abstractie de ce se intampla in jurul meu.

13. Vi s-a intamplat sa cititi carti in format electronic? 

O:Printr-a 9-a am citit Eu,robotul, Povestiri de Asimov si Metamorfoza de Kafka, aaa si Autostrada de Cortazar.
Acum nu mai citesc pentru ca imi lacrimeaza ochii si nu-mi mai place. 
L: Da, citesc in orice format, ebook sau print, dar preferatele mele sunt cele printate. Stiu, cam old...ish, dar sunt ii sunt recunoscatoare Nook-ului meu pentru povestile ce mi le spune ;)

14. Cititi numai carti cumparate sau si pe cele care sunt imprumutate?

O:Ce e cumparat e de fapt castigat pe net. La pastele cailor imi iau eu carti. Merg des la biblioteca publica si nu ma sfiesc sa citesc carti luate de la anticariat,l a a 2-a mana. 
L: Citesc tot ce imi pica in mana

15. Cum ati descrie o carte?

O: Cartea:"calea spre 1001 de vieti".
L: Cartile...nu pot decat sa subcriu marelui Jorge Luis Borges, care spune: "Mereu mi-am inchipuit Paradisul sub forma unei biblioteci"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...