About me

I am a book addict. I cannot even deny it and I want no cure. Cultivating love and passion for reading

26 august 2013

Doza de rime #7

Moartea Puricelui

Atinge-ma cat s-o putem numi atingere

Lasa loc de-un purice intre buzele noastre

Intr-un ghetar de saliva-am sa-ti imbrac sfarcul.La vara totul se topeste si-o ia la goana spre buric…

Piciorul tau are un deget mare cam pitic pe care gura mea din cind in cind l-adaposteste…

- Mi-e frig pentru ca-s mic, sopteste iar limba mea il inveleste si-i spune:
-Pina la vara mai e doar un pic…

Apoi ma plimb cu vantul sufletului meu prin stepa pielii tale si starnesc cutremur…Incepe-o noua era a trupurilor noastre: genunchii tai scobesc in pieptul meu iar mainile exerseaza curcubeu…

Cat despre ochi…s-a scris atit de mult si cu efevescenta incat ai nostri, albastri, se remarca prin absenta

Dar lucrul cel mai grav s-a consumat…strivit de-a noastre buze puricele a crapat

P.S. Puricele sacrificat pe altarul iubirii va fi comemorat printr-un herpes pe buza ta de sus

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...