About me

I am a book addict. I cannot even deny it and I want no cure. Cultivating love and passion for reading

7 august 2013

Update post

Buna,
ce mai faceti?
Eu am avut o perioada mai agitata cu suisuri si coborasuri, dar incerc sa ma redresez.
Momentan incerc sa citesc, de fapt sa termin 50 umbre descatusate, mai am vreo 70 pagini.
A fost geniala.Daca cele 2 carti dinaintea acesteia au fost criticate indelung si mi-au parut si mie usor superficiale,asta e geniala.Mult mai profunda, realizata prin procedee mai bune, care te tin cu sufletul la gura si care te fac sa zambesti de bucurie si duiosie la momentele romantice.



Abia astept sa vad cum se termina.
Intre timp am mai descoperit o melodie superba a Lanei del Rey, numai buna de ascultat cand citesti o carte buna.
E vorba despre Paris:

Voi ce mai cititi?

PS: Multumesc Lucia pentru ca mi-ai imprumutat cartea si mi-ai facut o mare bucurie intr-o perioada prea agitata si trista a vietii mele.

2 comentarii:

  1. În primul rând, felicitări amândurora pentru cei 100 de followeri!! Acum am observat.
    Îmi pare rău că ai avut o perioadă grea și sper ca lectura să te mai scoată din această stare. Cărțile pot face minuni cu sufletul nostru. ^^
    Eu acum citesc Exerciții de echilibru, carte pe care, dacă nu mă înșel, am văzut-o și aici pe blog. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumim pentru ca esti alaturi de noi, Ralu! Intr-adevar cartile sunt balsam pentru suflet :) Ne bucuram ca citesti o carte recomandata de noi. In curand, postam si recenzia pentru Exercitii de echilibru.

      PS imi place blogul tau "asiatic". <3 cultura japoneza

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...