About me

I am a book addict. I cannot even deny it and I want no cure. Cultivating love and passion for reading

14 august 2013

Tu ce superputere ai?

Zilele astea citesc o carte imprumutata de la un prieten "Nascut pentru a reusi".
Dupa cum banuiati e o carte de dezvoltare personala, descoperire a vocatiei, aptitudinilor si a scopului personal in viata. Imi place cartea, cuprinde multe povesti de viata ale unor oameni de succes si e scrisa intr-un stil accesibil. Am citit aproximativ jumatate din ea, vreo 170 pagini si desi imi place ce citesc, nu reusesc sa-mi vizualizez dorinta cea mai fierbinte. Nu stiu deloc ce-mi doresc. Nu am niciun vis arzator sau poate am avut dar s-a pierdut printre ganduri, undeva adanc in interiorul meu.
Ma simt de parca nu as sti nimic despre mine si cand ma gandesc la ce imi doresc, simt doar un gol imens in mine.

Vara asta nu a fost cea mai grozava. Am avut cateva mari dezamagiri si m-am cam lasat aruncata la pamant. Momentan incerc sa uit tot, sa iert, sa imi fac de lucru toata ziua si abia astept sa inceapa facultatea. O sa am ceva de facut in fiecare zi si o sa imi distraga atentia. Desi nu credeam ca o sa spun vreodata asta, mi-e dor de colegi. Mai bine zis colege. Am nimerit intr-un colectiv cat se poate de prietenos si poate cea mai frumoasa amintire o sa o am din facultate, nu din liceu. De cand am ajuns la facultate,am inceput o viata noua. Acolo pot fi cine vreau si ei ma vad pe un mic piedestal. Ma bucur ca nu exista atata competitie malitioasa ca-n liceu.

In fine, voiam sa va intreb daca si voi aveti momente cand simtiti ca aveti un gol in piept si cand nu va puteti vizualiza visele, cand nu stiti ce vreti de la viata.


Voi stiti ce talente, daruri aveti sau inca le cautati in voi?

M-as simti mai bine daca nu as fi singura in situatia asta. Sa stiu cand in alt spatiu si poate alta perioada a vietii mai simte cineva ca mine si nu sunt singura freak de aici in cautarea scopului si menirii in viata.

2 comentarii:

  1. Nu esti singura. Mai cauta. Asta fac si eu. Fiti destepti si fara frica. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Și eu mă aflu în aceeași situație. Habar nu am ce vreau de la viață sau la ce sunt bună. Îi invidiez pe cei care au un vis pe care îl urmăresc cu insistență.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...