About me

I am a book addict. I cannot even deny it and I want no cure. Cultivating love and passion for reading

1 august 2013

Provocarea verii

Provocarea verii

Reguli: 
• Scrie un articol in care sa publici imaginea provocarii [link], regulile si lista provocarilor; 
• Raspunde la fiecare provocare in cate o postare in care sa apara imaginea provocarii si intrebarea propriu-zisa; 
• Nu raspunde la provocari inainte de 1 august si nu rezolva mai multe provocari intr-o zi; 
• Nu toate provocarile sunt obligatorii, poti sari peste oricare vrei. 

Provocari: 
1. Cum ar trebui sa fie cartea ideala pentru vara? Ar trebui sa fie simpla si usor de citit, sau dimpotriva, intortocheata si provocatoare? (Poti da si exemple de carti pe care le consideri „de vara”) 


Nu stiu exact ce carti ar trebui incadrate in categoria cartilor de vara,dar ma gandesc ca eu nu as vrea sa citesc in momentul asta,pe caldurile astea sufocante carti care sa ma puna sa meditez,sa ma chinui sa inteleg despre ce vorbeste autorul,deci as alege carti usurele,gen chick lit,carti erotice si de dragoste,carti cu vampiri,poezie chiar sau teatru japonez de stil clasic.

2. Care e coloana sonora a verii tale sau care e melodia pe care o asociezi cu vara? 


In momentul asta,datorita vietii amoroase ascult Tudor Chirila Perfect fara tine,dar si Lana del Rey,eterna Lana,cu a sa Summertime sadness.

3. Daca ar fi sa recomanzi un film perfect pentru o zi torida de vara, care ar fi acela si de ce? (Eventual, spune-ne si cateva cuvinte despre actiunea filmului)


As vedea si revedea oricand filmele lui Louis de Funes,Martin Lawrence,Whoopi Goldberg,Harrison Ford.



Nu pot alege un singur film,toate sunt speciale.Ador actorii astia si i-as privi la nesfarsit.

4. Cu totii am auzit expresia „iubire de-o vara”. Daca ai putea sa traiesti o astfel de poveste scurta si intensa cu un personaj dintr-o carte/film, pe cine ai alege si de ce? 


Tocmai am iesit dintr-o mini-relatie si nu am mai incerca in viata reala asta.doare prea tare.Asa,in lumea ideala,a viselor,as incerca sa fiu cu Alexander Skarsgård.


5. Iti poti imagina o lume fara vara? Exerseaza-ti talentul scriitoricesc si descrie-o in cateva randuri. 


Daca nu as avea parte de vara,inseamna ca ar fi ori 12 luni toamna,ori iarna.Imi place toamna pentru pastelul de culori,dar iarna e extraordinara pentru zapada,pentru albul infinit,pentru aburii iesiti din gura oamenilor la orice vorba,pentru farmecul oferit,ca din povesti.

6. Alege un citat - sau, daca ai inspiratie, creeaza o fraza - care te duce cu gandul la vara si creeaza o imagine care sa-l contina. 


Vara,ziua cea lunga in care ies aburi ca din nisip din asfalt.Muzici divine rasuna din pomii infrunziti.Oamenii merg pe strazi ca furnici in furnicar.E forfota mare in lume si-n inimile noastre.Poezia ne ofera lumi noi,teatrul eroi si povesti ce ne emotioneaza.Sa citim cu totii leganandu-ne in baldachin.Ceaiuri reci ne asteapta pe terasa.

7. Daca ai putea petrece o vara in alt timp, cand ai vrea sa mergi? 


Cred ca as vrea sa traiesc macar 3 luni in anii 1700-1800 in Saint Petersburg.Am eu ceva pentru rusi,pentru istoria lor,pentru limba,cultura,vestimentatie,pentru acel aer al epocii.

8. Daca ai putea calatori oriunde (inclusiv in lumile din romane), unde ai vrea sa petreci o saptamana de vara si de ce?


Cred ca as vrea sa traiesc o saptamana cu Raskolnikov din Crima si pedeapsa de Dostoievski,cu Toru din Padure norvegiana de Murakami sau cu barbatul ars din Gargui de Andrew Davidson.Poate ca si in lumea lui Sookie Stackhouse,alaturi de Eric as putea trai o saptamana de vreo 12 luni.



9. Ce carti nu vor lipsi din bagajul tau pentru vara asta?
Nu stiu daca voi pleca undeva vara asta,dar o sa am o geanta plina de carti precum: Mare tranquillitas,50 de umbre descatusate,Romantica de C.Chirita,Fete de bani gata si Baieti de bani gata de Grid Modorcea,Invitatie la vals de M.Drumes,Insemnarile secrete ale lui Descartes,Bunele maniere,Poezie si proza de I.Minulescu,Poezie de Eminescu si Nichita Stanescu,Poeme lirice din Japonia secolului al XVIII-lea,Lupul de stepa de Hesse,Muntele vrajit de Th.Mann,Maestrul si Margareta de Bulgakov si lista poate continua.Cred ca am 20 semne de carte "ocupate" in carti si as vrea sa le "eliberez" vara asta.


10. Iti place sa citesti la plaja/in parc sau preferi linistea camerei de hotel? Descrie atmosfera perfecta pentru lectura.

Daca am chef de citit,sa ma cufund intr-o carte,citesc oriunde.


Pot citi afara,intr-un loc umbrit,pe plaja sau in casa,in pat,pe jos.Chiar nu conteaza.

11. Poti alege 5 personaje din orice carti vrei cu care sa pleci in vacanta. Pe cine ai alege si unde ai vrea sa mergi? (Poti alege orice loc de oriunde)

Vreau sa merg cu Toru din Padure norvegiana,Bonnes din Vanatoare nocturna,Sookie si Eric din Seria Vampirii sudului si Eminescu.



12. Povesteste-ne despre vara ta preferata.

Nu am o vara preferata sau daca as avea ar fi probabil vara de acum 2 ani cand am fost la mare si asta datorita celor 6 nopti petrecute departe de casa,cu cineva drag intr-un loc extraordinar.De departe asta ar fi cea mai urata vara,atatea lucruri mi s-au intamplat ca nici nu mai am chef,starea necesara sa citesc.Cand o sa incep facultatea o sa vreau sa citesc.Reactionez invers.



13. Care a fost parerea ta despre Provocarea verii? Care a fost intrebarea ta preferata? Dar cea care ti-a placut cel mai putin?

Numarul 3 si 9 mi-au placut foarte mult,12 nu mi-a placut pentru ca nu am nimic demn de povestit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...