About me

I am a book addict. I cannot even deny it and I want no cure. Cultivating love and passion for reading

16 august 2013

Mini prezentare



Am obtinut cartea aceasta la un schimb si am fost multumita de ce am gasit in carte.
Era a doua carte motivationala pe car eo incepeam si modul matur si usor de inteles in care era scrisa m-a uimit: uite cate informatii aceesibile aici mi-am zis.Aflata la granita intre psihologie,parapsihologie si notiuni de genetica/medicina,mi-a placut la nebunie calatoria pe care am inceput-o cu ajutorul sau.Am invatat multe lucruri despre motivatie,ambitie,memorie,reprezentare,sugestie si autosugestie,despre forat interioara si optimism.Am ajuns doar la jumatatea cartii in 8 luni de cand o am pentru ca imi place sa citesc cateva pagini si sa meditez si sa aplic ce am citit pana revin la lectura,dar simt ca m-am schimbat enorm de mult.
Uneori imi adun fortele din carti.Aceasta este o carte pe care o recomand tuturor celor care vor sa devina mai puternici,mai motivati si sa-si gaseasca scopul in viata. 

Pavel Corut este autorul seriei Octogonul care contine 98 carti si a unor carti de motivare si a unor romane de dragoste.Imi place la nebunie autorul si o sa-i caut si restul romanelor.Din Octogon,seria politista/parapsihologica am citit o carte si mi-a placut.Are un stil aparte.Aduce a basm si a Matrix in aceeasi carte.


Acest post face parte din Provocarea verii!

5 comentarii:

  1. Am un raft întreg cu Coruț. Ai mei sunt cititori fideli. Pe mine nu mă atrage atât de mult, dar am citit Îngeri rebeli cam un sfert, și cred, toate romanele lui, ba unele chiar de două ori. Îți recomand Sărutul de foc și Noaptea teilor vrăjiți, astea mi-au plăcut cel mai mult ^^

    RăspundețiȘtergere
  2. o fi scriind el ce scrie, dar ma lasa rece pentru ca face parte din francmasonerie, blameaza religia... nu sunt eu mare credincioasa dar la felul cum vorbeste... de ce crezi ca ti-a fost pe inteles cartea pe care ai citito? sa atraga cat mai multi adepti si sa-i faca sa creada ce crede si el, adica nimic. de acum 3 ani cand a aparut la otv spunand ca Iisus nu este fiul lui Dumnezeu n-am mai citit nimic. Din cate stiu eu si ce am mai vazut eu prin postarile tale, cartile lui nu mi se par demne de dezvoltare personala, sau de cariera sau mai stiu eu ce. Esti o fata isteata, cel putin asta e impresia mea dupa ce am citit pe blogul tau, chiar daca nu las comm. imi cer scuze daca ti-am intunecat privelistea in privinta lui dar cauta pe net mai multe despre el.
    o seara buna. Anca P.

    RăspundețiȘtergere
  3. buna seara.
    de acord cu anca. ce poate face omul asta, habar nu avem.degeaba este el mare scriitor. gusturile nu se discuta, dar conteaza mult ceea ce citim, sa nu ne alteram creierul. o sa-ti las 2 link-uri sa vezi si alta fata al acestui pavel corut. si mie imi placea ce scria, dar prea suceste mintile. eu merg la biserica de paste de craciun si la vreo inmormantare, dar ca sa injosesti pe Iisus, pe maica Domnului ca l-ar fi facut pe Iisus cu un soldat...? Asta e prea de tot. E satana curat. Ma miram de fiecare data cand ii vedeam cartile de ce le vinde ieftin? Totul are un scop.cand e vb de 10-15 lei, ce zice cititoru: decat o shaorma cu de toate, ii cumpar cartea. cine gandeste si analizeaza mai rece isi da seama ca mai bine stangea banii aia pt altceva. eu nu l-am vazut la tv, ci pe youtube dupa mult timp de la difuzare, si m-a oripilat. tot ce-am citit de la el am uitat instantaneu.
    la fel ca anca, imi ce scuze daca te-am dezamagit.
    aici vei intelege mai bine ce am vrut sa spun:
    http://euroacademia.ro/ro/biblioteca-fundatia-euroacademia/carti/295-idei-in-dezvoltare-qgreselile-lui-pavel-corutq.html
    http://saccsiv.wordpress.com/2010/02/03/video-care-este-motivul-pentru-care-pavel-corut-varfurile-masoneriei-yoghinii-sau-adeptii-new-age-neaga-existenta-dracilor-si-ca-iisus-hristos-este-fiul-lui-dumnezeu/
    numai bine. si crede-ma ca exista autori mult mai buni ca el. cat am fi de pagani Dumnezeu Exista.
    Bogdan Andrei.

    RăspundețiȘtergere
  4. fratilor zici ca ne-am vb astia ultimii trei ;)). pe langa faptul ca are preturi mici la mizeriile alea de carti si ca sunt usor de inteles, de ce credeti ca se adreseaza in special adolescentilor? pentru ca au creierul in dezvoltare si se stie ca asta e perioada cea mai eficienta de acumulare a informatiei si de formare a unui caracter, a unei personalitati. acu ceva timp la vreo 2 blocuri distanta de unde stau eu, o fata a luat-o razna cand parintii i-au interzis sa mai citeasca mizeriile lui. culmea chiar dupa ce a aparut la tv. daca imi aduc bine aminte, emisiunea aia de la otv, a fost difuzata pe 24 ianuarie cand se implineau 130 de ani de masonerie.mda... ce sa mai zic e un manipulator de minti inocente.
    nastya, daca vrei sa ajungi mare, cauta alt model. sunt atatea bloguri pt dezvoltare personala, de motivatie.... incat nu se compara cu infectu asta. imi pare rau ca sunt acid si vad lucrurile in adevaratul sens dacat sa ma prefac ca e roz si frumos, cand totul e in intuneric. sa fi iubita.
    johny bravo

    RăspundețiȘtergere
  5. app, ce pretenti aveti de la un fost spion si securist. la asta m-am referit cand l-am facut manipulator.
    johny bravo

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...