About me

I am a book addict. I cannot even deny it and I want no cure. Cultivating love and passion for reading

4 august 2013

Leapsa de divertisment

Multumesc Oanei pentru aceasta leapsa.O sa incerc sa nu ma lungesc cum fac de obicei cand mi se cere parerea.

1. Ce impresie ţi-a făcut ultima carte citită?

Ultima carte citita este Hit yourself scrisa de Florin Grozea de la HI-Q.Nu e o carte pe care sa o gasesti oriunde si multumesc unui bun prieten care va ramane anonim pentru ca mi-a imprumutat-o.E o carte despre pasiuni,despre muzica in general care mi-a placut.E scrisa intr-un stil usor de citit si inteles,am invatat multe lucruri practice pe care le pot folosi chiar daca nu am mari legaturi cu muzica.O recomand oricui.Eu am citit-o in 3 ore.Dati-i 3 ore din viata voastra.Merita!;)



2. Ultimul film văzut.

Cred ca ultimul a fost The notebook.Il mai incepusem o data,dar nu l-am terminat.La inceput nu m-a impresionat.Era doar un alt film cu actori imbracati si in decor de anii 60-70,nu stiu exact.Pana la final mi-am dat seama ca e un film de dragoste deosebit,care te misca prin forta cu care se iubesc,se impotrivesc lumii,normelor,ideilor preconcepute.M-a impresionat finalul: dupa o despartire de 6-7 ani,ea e ceruta in casatorie,dar se intoarce la primul ei iubit si raman impreuna pana la batranete cand au 3 copii impreuna si ea nu-si mai aminteste de niciunul din membrii familiei sale.Sotul ei s-a internat in acelasi sanatoriu cu ea si ii citeste povestea lor de iubire incercand cu sperante infinite sa o faca sa-si aminteasca.Are un moment de luciditate,intreaba de copii si vrea sa plece acasa,apoi incepe sa tipe ca sa-l dea pe necunoscut afara din camera ei.M-a impresionat ca Sub aceeasi stea.Dramele ma acapareaza mereu si uneori plang de se rup norii deasupra mea desi e doar o alta carte buna sau un film exceptional.Pun suflet in orice.Simt durerea mai usor de la o vreme.



3. Ce seriale urmăreşti în momentul de faţă?

Pai,in primul rand astept urmatoarele episoade din True blood.De inceput,am inceput sa vad The vikings 2013, Beauty and the best, Suits.Aaaa,mai vad The return of iljimae,un serial coreean pe care l-am mai vazut si ma bucur enorm ca a reaparut pe internet pentru ca acum ceva timp fusese scos.Actiunea are loc pe la 1600 si actiunea e geniala.


4. Ce serial ţi-a plăcut cel mai mult?

The O.C la vremea aia,apoi Lost,Prison break,Being Erica,The return of Iljimae,King 2 hearts,True blood,CSI Miami.

5. Ce serial/film aştepţi să apară?

Sincer,nu astept niciunul.Nu vad seriale doar pentru ca sunt mediatizate pe toate partile.Vad doar ce cred eu ca merita timpul meu liber.

6. Cea mai lungă carte citită…

Cred ca al doilea volum din 50 umbre,622 pagini.Imi place sa citesc carti imense atat timp cat ma tin angrenata in actiune sau poveste.

7. Cea mai scurtă carte citită…

Legenda funigeilor de 58 pagini.

8. Ultimul film de groază văzut…

Sincer,eu nu urmaresc astfel de filme.Nu imi plac.

9. Ultimul film văzut la cinema…

Nu am fost la cinema pana acum.Poate o sa ajung candva.Nu e chiar in top list-ul lucrurilor de facut inainte sa mor sau whatever.

10. Filmul pe care l-ai revăzut de cel puţin 5 ori…

Sunt mai multe: Caraibi,Save the last dance,Titanic,Lord of the rings,Blue streak.

11. Dă această leapşa mai departe către cel puţin 10 persoane.

Sincer,mi se pare aiurea sa mai dau aceasta leapsa cuiva pentru ca oricum pana acum a completat-o toata blogosfera.Sper ca nu se supara nimeni.Daca e cineva care nu a completat-o si vrea sa o ia,sa se simta liber sa o faca.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...