About me

I am a book addict. I cannot even deny it and I want no cure. Cultivating love and passion for reading

29 august 2013

Mailbox


Azi am luat de la posta Anotimpul furnicilor de la Atelierul de carte


 si Dincolo de aparente de Danielle Steel de la Blogul Colectionarului.


Acum cateva zile am primit de la Secretele cartilor Darul si Maximum ride 2.


 De la biblioteca judeteana am luat 2 carti de poezie,Marin Sorescu,preferatul meu si Zaharia Stancu,cred ca am citit pe fb ceva de el si mi-a placut+ un roman pe care l-am mai imprumutat si in 2011 ;))),da rnu l-am terminat.Acum am de gand sa-l devorez.De Ryu Murakami am mai citit si mi-a placut Albastru nemarginit aproape infinit,despre niste adolescenti care se drogau.


 aaaa,Maximum Ride si Darul au venit magneti
 Draguti,nu?



Voi ce ati mai primit/cumparat/imprumutat?


2 comentarii:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...