About me

I am a book addict. I cannot even deny it and I want no cure. Cultivating love and passion for reading

5 august 2013

Portrete realizate integral din ruj

Vezi creatiile unei tinere care picteaza cu buzele

Portrete realizate integral din ruj. Vezi creatiile unei tinere care picteaza cu buzele

Natalie Irish vine din Houston, Texas si se recomanda ca artist multimedia.

"Intr-o seara, pe cand ma pregateam sa merg la un spectacol, m-am dat cu un ruj rosu, dupa care mi-am tamponat buzele cu un servetel. Atunci mi-a venit ideea. Am inceput sa exersez si am decis ca Marilyn Monroe este candidata perfecta pentru un portret realizat din saruturi", a povestit Natalie pentru Daily Mail.
Intr-o inregistrare video, postata pe YouTube, Natalie picteaza un portret superb al frumoasei actrite Marilyn Monroe, folosindu-se doar de buze si un ruj rosu intens.

Metoda ei de lucru? Saruta panza de mii de ori pana cand obtine rezultatul dorit.





Ce parere aveti?
Eu cred ca ceea ce face e incredibil,chiar daca metoda pare indoielnica  sau neobisnuita.
Rezultatul este cel care conteaza si cred ca reuseste sa transmita o anumita emotie,o stare.
Am avut mereu admiratie si tot respectul pentru pictorii celebri sau pur si simplu buni,desi necunoscuti.
Aveam mereu idei la scoala despre ce as desena,dar in procesul creativ ideea se distorsiona si iesea ceva complet diferit de ce vrusesem sa exprim.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...