About me

I am a book addict. I cannot even deny it and I want no cure. Cultivating love and passion for reading

20 august 2013

Provocarea verii: Promo picture #3






In exod este cartea pe care nu o sa o inteleg niciodata complet.E atat de complexa,de incifrata,aduce si a teatru absurd.E ceva despre care nu am destula experienta sa pot vorbi.O am din 2008 si abia acum mi-am facut curaj sa o citesc.Curaj am mai avut o data,dar nu am inteles nimic.O citesc in doze mici,citind intre timp si altele ca sa prind experienta si cand ajung la ea sa o inteleg mai bine.

Viorica Raduta mi-a fost profesoara 3 ani la Colegiul National Alexandru Ioan Cuza si ma bucur ca am avut ocazia sa invat despre literatura cu un asemenea om.
Tot ce ne spunea atunci si abia vedeam eu o lumina in ce zicea,azi mi se pare o revelatie.Inteleg mult mai multe.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...