About me

I am a book addict. I cannot even deny it and I want no cure. Cultivating love and passion for reading

9 august 2013

Trip to B.City

Ieri am fost la Bucuresti cu o colega.
Am mai fost de vreo 5 ori in orasul asta si il ador.Totul e diferit: atmosfera, aerul, oamenii, imensitatea, magazinele, localurile, parcurile...Parca ai fi intr-o alta tara.

Dupa ce colega mea si-a luat niste acte de la un notariat, am mers sa ne plimbam in Cismigiu.Am mai fost in Herastrau si intr-un parc pe langa Gara de Nord sau ceva in genul asta, dar ca aici nu a fost.
Mi-a placut tot, peisajul, ratustele si lebedele, mai nou am invatat sa ma bucur de lucrurile simple. Poate si pentru ca ar trebui sa fiu fericita cu ce am din moment ce lucruri expensive nu-mi permit.
Banci langa banci, umbra, pomi seculari, aer proaspat, o minune de parc. La un moment dat nu mai stiam pe unde venisem. A fost chiar dragut acolo si sincer, daca o sa am vreodata bani o sa ma mut in Bucuresti. 
Fata de Prahova, e altceva.E ceva mai bun.
Trebuia sa fi dat la ASE acolo.M-as fi descurcat greu cu banii, dar sigur mi-as fi gasit de lucru, as fi cunoscut persoane noi si as fi avut o alta viata acum,nu una de stat in fata calculatorului pentru a afla lucruri din "lumea de afara".
Acolo as fi fost "afara".









 Mi-am luat de la biblioteca 2 carti de Murakami.Autorul asta e nascut pe 6 ianuarie '49.Eu sunt nascuta pe 7 ianuarie.Nu-mi vine sa cred ca avem aceeasi zodie.De aia imi place ceea ce scrie,gandeste ca mine,de asta il inteleg.Vreau sa ma inconjor de capricorni.Sunt incapatanati,dornici sa evolueze,sa invete lucruri noi,sa ajunga undeva si cineva.Sunt foarte inteligenti,perseverenti si ambitiosi.Daca o sa am vreodata un copil as vrea sa fie capricorn.O sa-l inteleg, o sa-l sprijin si o sa avem o relatie foarte buna.Visez si eu aici...
Am inceput Iubita mea,Sputnik de Murakami si e draguta cartea.Probabil ca am citit multe carti si de mai multe genuri de cand am citit ultima carte de Murakami pentru ca nu mai sunt fascinata la fiecare rand.E buna,dar nu ca celelalte.Oricum,nu o sa o dau deoparte.Se citeste repede si poate azi o termin.

Voi ce mai faceti?
Cum scapati de caldura asta?
Eu ma duc sa-mi fac un ness si cateva sandwishuri.Stand la calculator iar uit sa mananc toata ziua.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...