About me

I am a book addict. I cannot even deny it and I want no cure. Cultivating love and passion for reading

19 august 2013

Provocarea verii: Promo picture #2

Am imprumutat de la matusa mea aceste 3 carti printre altele: Cismigiu & Comp de Grigore Bajenaru[am auzit de cartea aia,cica ar fi despre adolescenti in sec.al XIX-lea,o vazusem in colectia BPt cea noua si voiam sa o am],Laleaua neagra de Al.Dumas[am citit si o recenzie undeva,este despre o poveste de iubire care se termina trist,dar finalul are ceva moralizator in el] si preferata mea,Evadatul de J.M.Dillar[mi-a placut filmul al nebunei,abia astept sa ies din starea aiurea inc are ma aflu de cel putin 2 saptamani si sa o citesc].Revin cu pareri si descrieri.



Acest post face parte din Provocarea verii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...